dilluns, 28 de juliol del 2008


Llapis i aquarel·la
Lápiz y acuarela
Pencil and watercolour

12 comentaris:

Juan Manuel Linares ha dit...

Hola!!
Estic a punt de fer-me un blog, i estava buscant inspiracio d'altres. He topat amb el teu, he estat mirant el teu perfil, i la vritat, t'envejo. Ser dibuixant profesional... aquest era el meu gran somni des d ben petit! Pero ja saps, "la vida es el q et passa mentre fas altres plans".
A mi m'agradaba dibuixar comics, caricatures, etc. Crec q tenia talent, xo em faltava tècnica, paciencia i imaginacio :-s
Felicitats x dedicar-te a alló que t'agrada! Salut!

Anònim ha dit...

Estàs poc photoshopero, veig?

Roger Simó ha dit...

Hola Juan Manuel, gràcies per la visita!
I gràcies per recordar-me com m'agrada la meva fiena (de vegades, quan en tens molta, o poca, tendeixes a oblidar-ho i només mirar el cantó negatiu...)
Però veig que et dediques a la meva altra passió: el cine. O sigui que jo et felicito a tú, també t'envejo!

Germà petit, aquests dibus els vaig fer fa un mes o dos, abans de liar-me amb una feina que si que és electrónica...

Juan Manuel Linares ha dit...

Ei!!

Gracies x tornar-me la visita! Per cert, també m'agrada molt el disseny del teu blog. Com l'has aconseguit? Em fa la impressió que les plantilles son massa encarcarades x expresar-se de vritat..

Salut!

Roger Simó ha dit...

Willis, doncs la veritat és que he utilitzat la plantilla (no sé si es pot fer d'alguna altra manera). L'unic que he fet ha sigut posar la capçelera dissenyada per mi...

Meritxell Bosch ha dit...

Cad vegada que vinc a fer una ullada em sorprens mes!

Dave ha dit...

Felicitats! Molt be com sempre!

Xavier Salomó ha dit...

Hola Roger

Com m'agraden aquestes dues petites peces... així com la manera de combinar llàpis i aquarel·la, sense emborratxar-les, elegantment.
Una abraçada.

Roger Simó ha dit...

Jo també et vaig visitant Meri.

Thanks Mr.Coogan!

Gràcies Xavier, per cert, que vaig intentat aconseguir el llibre Una nit bestial al Abacus fa un parell de setmanes però no hi era. Suposo que és cosa de l'estiu...

Silvia ha dit...

vuuull meees!!!

Xavier Salomó ha dit...

Ei, Roger

Doncs jo vaig passar per un Abacus ahir mateix i si que el tenien... però suposo que encara està en plena distribució... suposo...
Ja em diràs què et sembla, ok?
Sobretot, sobretot, no et miris les darreres pàgines sense abans haver-te llegit totes les altres!!! ; )

PIERUZ ha dit...

¡Aplausos! Molan mil estos dibujitos. Seguiré este blog a ver que crea por aquí.