dijous, 10 de juliol del 2008


Llapis i aquarel·la
Lápiz y acuarela
Pencil and watercolour

7 comentaris:

Dave ha dit...

Que chulo, Roger! Me gusta mucho la sensacion de felicidad que proyecta el oso!

Xavier Salomó ha dit...

Hola, Roger!
Com m'agraden també les teves aquarel·les...! Tenen aquell aire Miyazaki, els fons blaus amb aquells´núvols blancs... de debó, m'agraden molt! Aquesta darrera especialment.
És un plaer haver-te conegut, i que mantinguis la nostra llengua en el blog.
Una forta abraçada

Roger Simó ha dit...

Thanks for your visit Dave! This illustration is an old one (about one year old), but I struggled a lot with it, and I'm quite happy with the result...

Gràcies Xavier! No hi havia pensat amb aixó del Miyazaki... però sí que m'agrada molt fer cels superblaus, com si la contaminació no existís...
T'aniré visitant!

Núria ha dit...

home, és clar xavier!
com que aquesta és una de le millors!
aquí s'ho va currar!
jo ja l'havia vista, jeje

deta ha dit...

m'agrada molt aquest os que no fa gens de por.

Tomás Serrano ha dit...

Me gustan los dibujos que tienes en el blog, y especialmente los técnicamente "tradicionales" como este. Están muy muy bien.

Elodie Coudray* ha dit...

Oooh! I love this, a lot!!... :-)