dimarts, 24 de març del 2009









Aquestes són part de les il·lustracions que he fet per a un cançoner que publicarà editorial Cruïlla. Són de les il·lustracions que més orgullós em sento, m'ho vaig passar molt i molt bé, i em van donar total llibertat, i crec que aixó es nota... Com a mínim jo ho noto!
Estas son parte de las ilustraciones que he hecho para un caniconero que publicará editorial Cruïlla. Son de las ilustraciones de que más orgulloso me siento, me lo pasé muy bien, y me dieron total libertad, y creo que eso se nota... ¡Como mínimo yo lo noto!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes Felicitats Roger!!!!!!!!
són genials!!!!!!!!!!! m'han agradat moltissim.És molt important que et deixin llibertat alhora de treballar i això és nota als dibuixos que fem, si ens ho passem bé fent-los ó al contrari patim quan els estem fent. En els teus dibuixos es nota aquesta llibertat i també com tu dius que t'ho has passat bé mentre els estaves fent.
Això se'n diu: un pas endavant !!!!

Anònim ha dit...

Caram, està molt bé, tenen molta vida!

Anònim ha dit...

Genial!!! el del nen Jesús entremeliat és increïble!!!

deta ha dit...

a mi m'agrada el de la nena estirada a la gespa, davant del mar

robi pena ha dit...

Hola Roger :-))!! Ante todo decirte que me ha encantado tu blog, tienes trabajos lindisimos, con mucho color y muy divertidos, me encantan!!! Enhorabuena!!! Desde Suiza te mando un fuerte abrazo amigo y hasta pronto!!

Anònim ha dit...

molt bones les ilustracions,la del lleo amb la ovella m´agrada bastant, la veig molt graciosa!segueix asi,artista!

Aurora Cascudo Román ha dit...

holaaa

Que estupendo que te guste Jack Lemmon, y con faldas y a loco, suelo responder en mis propios comentarios, pero como no estoy segura que los veais una vez que comentais, te lo repito aquí. La peli de Avanti la había visto hace ya muchos años...tantos que casi no la recuerdo, si hasta me había olvidado del título, así que haré un dia un "recordatorio" y la volveré a verrrr..

;)

gracias por el apunte.

Sobre estas ilustraciones, tan bonitas como siempre, a cual me he ido de cabeza para hacer zoom? mi debilidad, los cantantes, claro! y luego una a una las restantes, la niña acostada en la hierba respira aire marino, me encanta, el león es increible, claro, su majestad, que "usted" también lo es, sus ilustraciones me encantan (una vez mas!!)

;)

un bico

Roger Simó ha dit...

Anònim, moltes gràcies, com sempre!

Xavi i bon jan: ai, la família (posar veu de Marlon Brando a El padrino), que fariem sense ella...

Deta, és on voldria estar ara mateix...

Robi, viniendo de un crack como tú, me harás poner rojo! Suiza, que envidia! Un abrazo desde Barcelona!

Pablo, ho intentaré!

Aurora, respuesta leida, no te preocupes, el criminal siempre vuelve a la escena del crimen! A raiz del comentario que te hice, esta semana he revisitado Avanti!... Tal vez no es una mega obra maestra (yo creo que sí) pero tiene algo muy pero que muy especial... Y de fondo va sonando la canción instrumentalizada Senza fine, de Gino Paoli...uf (aquí puedes recordar esta increible canción http://www.youtube.com/watch?v=RwCf8pivoTg).
Respecto a los comentarios, te digo lo mismo que a Robi: viniendo de una artista como tú, me pongo rojo!
Un bico

Silvia ha dit...

molt xules, si senyor! pero la nena estirada a la gespa es molt kiki (la bruixeta de la peli de ghibli) jejeje , soc dolenta!

petonets!!!

Jose Thomas ha dit...

Buenos!! sin lugar a dudas, muy limpias y expresivas ilustraciones.

joth